úterý 18. dubna 2017

Ptačí vlnění


Další z mých ptačích projektů pomalu spěje k dokončení. Ještě pár stovek smyček kolem dokola a bude hotovo. Nejsem stále rozhodnutá, jestli to bude obraz nebo polštář. Polštář je určitě smysluplnější využití, ale tentokrát by mi asi bylo líto, kdyby sloužil k povalování. Podotýkám, že mi foťák opět "zbaštil" všechnu zelenou.

A ta tráva byla zelená a listí na stromě bylo také zelené a to slunce v pozadí zářivě žluté...


Pro náhodné čtenáře - toto je technika rug hooking, jinak řečeno protahuji vlněné smyčky podkladem. Příze je ručně spředená, barvená přírodními barvivy z mé zahrady a z okolí. Modrá je indigo, fialové odstíny jsou z bezinek a aronie, zelené a žluté z různých listů a květů, červenou obarvila houba podobně jako béžové.


10 komentářů:

  1. Tvoje barvení a tvoření nemá chybu.. přírodní je přírodní ;-). Letos už mám první barvení stonky mahonie... moc se jí nechtělo prolnout do vlny, je jen lehce dožluta ;-). Už je napředena v jednonitku. Jde to o fous lépe ;-).
    S pozdraveníčkem ... pher

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mahonii jsem měla taky spadeno. Dolovala jsem ji ze země, prorostla mi celý kout. Kořeny šly krásně do oranžova. Nakonec mi ale na barvení nezbyl čas. Vynahradila jsem si to později jablůňkou.

      Vymazat
  2. Srdce plesá Vladi, to je zase nádhera. Příroda stejně nejlíp ví, jak mají barvy vypadat. Krásné jemné odstíny a všechny k sobě náramně ladí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach to je nádhera, krásné pastelové barvičky i motiv a všechno to tak ladí, že oko i srdéčko zaplesá. Nechala bych obrázek, který potěší při každém pohledu....

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďenko krásné tvoření. Přikláněla bych se k obrázku, aby byl stále na očích.
    Hezký víkend Iva

    OdpovědětVymazat